Dni otwarte jako technika sprzedaży nieruchomości przez agenta nieruchomości

O powodzeniu sprzedaży nieruchomości częstokroć decydują detale. Czyste pomieszczenia, konkretne odpowiedzi czy zapach to tylko niewielki fragment większej układanki czynników mających wpływ na decyzje zakupowe. Nie bez znaczenia jest zatem korzystanie z usług profesjonalnej agencji nieruchomości, która zwróci uwagę nie tylko na nie, ale również i na panującą atmosferę oraz technikę sprzedaży mieszkania lub domu.

Jedną z form, które choć w Polsce są jeszcze mało popularne, ale za granicą zdecydowanie często wykorzystywane, jest organizacja tzw. dni otwartych.

Dni otwarte zwykle kojarzą się z promocją. I tak też jest w rzeczywistości. Organizacja otwartych drzwi przy sprzedaży nieruchomości to nowoczesny sposób promocji nieruchomości wśród osób potencjalnie zainteresowanych jej zakupem.

Wśród cech charakterystycznych dni otwartych nieruchomości należy zaliczyć:

  • powierzenie jej organizacji wyłącznie agentowi nieruchomości (podczas prezentacji nie powinien brać udział właściciel nieruchomości);
  • określenie dni i godzin w których możliwe będzie obejrzenie nieruchomości (często w takim wydarzeniu bierze udział równocześnie kilka zainteresowanych osób);
  • usunięcie z nieruchomości osobistych rzeczy właściciela;
  • możliwość szybkiego "przetestowania mieszkania" przez potencjalnego klienta (świeże kwiaty, przekąski, kawa i herbata pozwalają w komfortowych warunkach sprawdzić jak na co dzień wygląda życie w danym domu lub mieszkaniu).

To, co doceniają potencjalni nabywcy uczestniczący w dniach otwartych to to, że w czasie prezentacji panuje wyjątkowa atmosfera. Obecność agenta znakomicie zaznajomionego z oferowaną na sprzedaż nieruchomością i możliwością zadawania mu pytań, które niekoniecznie padłyby bezpośrednio lub przy obecności właściciela nieruchomości, jak również możliwość zapoznania się z nieruchomością bez poczucia podążającego wzroku właściciela lub jej zarządcy, zdecydowanie są tym, czego oczekuje coraz więcej klientów indywidualnych i inwestorów na polskim rynku nieruchomości.

Na skuteczność dni otwartych jako techniki sprzedaży nieruchomości ma wpływ również element rywalizacji. W końcu obecność w jednym pomieszczeniu innych osób zainteresowanych tą samą nieruchomością, zdecydowanie działa na wyobraźnię i zachęca do podjęcia szybszej decyzji.

Osoby, które chciałyby skorzystać z możliwości organizacji dni otwartych we własnych nieruchomościach zapraszamy do kontaktu z najbliższym oddziałem agencji:

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych oraz w celu dotosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów. Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Korzystanie z tej strony bez zmian ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

rozumiem